Τεχνολογία

8 σημαντικά σημεία για τη κατασκευή του eshop σας

8 σημαντικά σημεία για τη κατασκευή του eshop σας

1. Ταιριάξτε το σχέδιό σας με τα προϊόντα σας

Η συνέπεια είναι το κλειδί για να λειτουργήσει ο ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Η διατήρηση του σχεδιασμού σας συνεπούς με αυτό που πουλάτε ολοκληρώνει τη συνολική αίσθηση και εμφάνιση του ιστότοπού σας. Κατά το σχεδιασμό, βεβαιωθείτε ότι τα πάντα, από εικόνες, συνδυασμούς χρωμάτων, έως κείμενο, καθορίζουν τέλεια τον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, εάν ο ιστότοπός σας πουλάει παιχνίδια για παιδιά, το σχέδιό σας θα πρέπει να φαίνεται διασκεδαστικό και πολύχρωμο. Και αν ο ιστότοπός σας πουλά gadget, το θέμα του σχεδιασμού σας θα πρέπει να φαίνεται τεχνικό και μοντέρνο.
TIP : Επειδή πλέον το 80% των χρηστών μπάινουν απο smartphones, δύσκολα θα φανεί το γραφιστικό σε ένα περιβάλλον κινητού. Επικεντρωθείτε στα χρώματα κυρίως αφού μια δομή είναι σχεδόν ίδια παντού : κατηγορίες -> προϊόντα -> προϊόν

2. Κατάλληλη έκθεση προϊόντων και περιγραφές

Ο σκοπός του ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου σας είναι να πουλάει προϊόντα, επομένως είναι σωστό να επισημαίνετε τα προϊόντα σας στον ιστότοπό σας. Κατά την προβολή αντικειμένων, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε εικόνες υψηλής ποιότητας που θα τραβούν την προσοχή του χρήστη. Όσο μεγαλύτερες είναι οι εικόνες, τόσο το καλύτερο. Με την εμφάνιση ποιοτικών εικόνων, οι πελάτες σας μπορούν να δουν πόσο καλά φαίνεται το προϊόν στην πραγματικότητα.

3. Τιμές αποστολής

Μερικοί από τους καλύτερους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου που αγαπώ είναι αυτοί που προσφέρουν χαμηλή ή δωρεάν αποστολή. Όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω Διαδικτύου, οι πελάτες διχάζονται πάντα με την ερώτηση “Είναι καλή συμφωνία;” Και συνήθως, αποφασίζουν μόλις δουν την τιμή αποστολής. Υψηλή αποστολή σημαίνει “θα μπορούσα να είχα αγοράσει μόλις αυτό το προϊόν σε ένα κανονικό κατάστημα και δεν θα πλήρωνα τόσα πολλά για τα μεταφορικά” ενώ η χαμηλή αποστολή σημαίνει ότι “μπορώ να ξοδέψω λίγα δολάρια για αποστολή μόνο για να μείνω στο σπίτι και να περιμένω το προϊόν μου να φτάσω”.

4. Σχεδιασμός καλαθιού αγορών

Πάρα πολλοί σχεδιαστές δεν δίνουν σημασία στα καλάθια αγορών, αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα από τα πιο απίστευτα σημαντικά μέρη του ιστότοπού σας. Ένα καλό καλάθι αγορών μπορεί να επιτρέψει στους χρήστες να προσθέσουν πολλά είδη, να αναθεωρήσουν την παραγγελία ή να αφαιρέσουν προϊόντα όσο το δυνατόν πιο εύκολα. Όταν σχεδιάζετε ένα καλάθι αγορών, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει λειτουργικές εικόνες προϊόντων, κριτικές και μια βολική γραμμή αναζήτησης.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου ΕΔΩ

Σχετικά Άρθρα

Ο Μ.Ζούκερμπεργκ σκέφτεται να κλείσει Facebook και Instagram στην Ευρώπη

HellasVoice

Δείτε πως κλέβουν κάρτες, μετρητά και pin στα ΑΤΜ!

HellasVoice

Νέα απάτη στο Facebook που μπορεί να σας κλέψει τους κωδικούς

HellasVoice

Τι πρέπει να προσέχουμε όταν φορτίζουμε το λάπτοπ μας

HellasVoice

Νιγηρία: ”Στοπ” στο Twitter ύστερα από απόφαση της κυβέρνησης

HellasVoice

Apple: Ετοιμάζει το δικό της αυτοκίνητο χωρίς οδηγό το 2024

HellasVoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα