Οικονομία

Εurostat: 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις χρησιμοποιεί τα social media

Εurostat: 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις χρησιμοποιεί τα social media

Πρόκειται για μια αύξηση κατά 19 ποσοστιαίες μονάδες από το 2015 (37%), σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, που έγιναν γνωστά με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικών Μέσων στις 30 Ιουνίου. Πάντως η χώρα μας παραμένει χαμηλά στην ευρωπαϊκή κατάταξη, κάτω από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο

Όσον αφορά στην ΕΕ, σχεδόν έξι στις δέκα επιχειρήσεις αξιοποίησαν στις δραστηριότητές τους τα social media, και πιο συγκεκριμένα το 59% ανέφεραν ότι χρησιμοποιούσαν τουλάχιστον έναν τύπο μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Πρόκειται για μια αύξηση κατά 22 ποσοστιαίες μονάδες από το 2015 (37%).

Πρωτιά για τη Μάλτα

Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν πιο δημοφιλής μεταξύ των επιχειρήσεων, στη Μάλτα (84%), τη Σουηδία και την Ολλανδία (80%) και τη Φινλανδία (79%), ενώ ήταν λιγότερο δημοφιλής μεταξύ των επιχειρήσεων στη Ρουμανία (36%), τη Βουλγαρία (39%) και τη Σλοβακία (45%).

Η μεγαλύτερη αύξηση στη χρήση των social media

Σε σύγκριση με το 2015, το ποσοστό των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ, εκτός από την Ιρλανδία. Οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφηκαν στο Βέλγιο και τη Γαλλία (και οι δύο +31 ποσοστιαίες μονάδες), ακολουθούμενες από τη Λετονία (+30 π.μ.) και τη Φινλανδία (+29 π.μ.).

Σχετικά Άρθρα

Τζόκερ: 6 υπερτυχεροί κερδίζουν από 1,2 εκατ. ευρώ – Δείτε τους τυχερούς αριθμούς

HellasVoice

Dow Jones: Με άνοδο έκλεισε η Νέα Υόρκη

HellasVoice

Κοινωνικός Τουρισμός 2022: Οι αιτήσεις, οι δικαιούχοι και οι παροχές

HellasVoice

Euroxx: Οι ελληνικές τράπεζες είναι έτοιμες να αλλάξουν σελίδα

HellasVoice

Economist για Ιταλία: «Η χώρα της χρονιάς»

HellasVoice

Εστίαση – Νέο πονοκέφαλο φέρνουν στους επιχειρηματίες τα νέα μέτρα

HellasVoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα